Studenten Avans onderzoeken positionering Portretmakers

Wát was dit waardevol zeg. Twee studentengroepen van Avans University of Applied Sciences zijn de afgelopen 8 weken bezig geweest met een onderzoek naar het positioneren van Portretmakers.

Er zijn treffende conclusies en aanbevelingen uitgekomen:

Aanbeveling 1: Portretmakers mag beter communiceren wat een videoportret precies inhoudt. Zodat de klant in één oogopslag weet wat het product inhoudt.

Aanbeveling 2: Sommige respondenten gaven dat er vaak sprake is van cameravrees. Onze ervaring is dat onze klanten na 5 minuten met ons in gesprek te zijn de camera’s zijn vergeten… Klanten hebben dus enige coaching of vertrouwen nodig.

Aanbeveling 3: Geef klanten meer opties. Op dit moment bieden we slechts één product aan. Een videoportret in interview vorm van vaak enkele uren waarin de gehele biografie aan bod komt.

Mocht iemand een suggestie hebben, horen wij dat graag!

DELA omarmt Portretmakers

DELA omarmt Portretmakers

DELA ziet de waarde van videoportretten en wil hun lezers wijzen op het belang van het laten voortbestaan van je verhaal. Voor ons natuurlijk geweldig nieuws dat we in zo’n mooi blad staan, met een oplage van meer dan 1,4 miljoen.

Lees meer

Nieuw leven in de marketing

[siteorigin_widget class="SiteOrigin_Widget_Headline_Widget"][/siteorigin_widget] Nieuw leven in de marketing van Portretmakers!!! Dankzij deze geweldige studenten ligt er nu een merkactivatieboek van Portretmakers op onze tafel. Prachtige voorbeelden van nieuwe...

Lees meer